Yrittäjä: Testaa, oletko pönöttäjä vai analyyttinen ideanikkari!

Parahin yrittäjäkollega!

Onko sinulla joskus taipumusta juurtua vanhoihin tapoihin markkinointimielessä?

Voi myös olla, että joskus jäät liiaksikin aikaa tuijottelemaan analytiikkaa ja hieromaan asioita, joilla ei pidemmän päälle ole mitään tekemistä yritystoimintasi tai markkinointisi kanssa.

Ei hätää, meillä kaikilla on välillä pidemmän päälle tapana leipääntyä tai poiketa väärille uurille.

Markkinointi on kuitenkin erottautumista, testaamista ja palvelemista. Markkinointi on kivaa.

Testaa minkälainen markkinoija olet! Oletko pönöttäjä, eli virkamiesmäinen tapojen orja, vai oletko analyyttinen ideanikkari, kuka häseltää tai hieroo joskus liikaakin?

Kohta se selviää.

Testissä on 11 kysymystä. Testin tekemiseen menee n. 49,8 sekuntia aikaa. Voit laskea paljonko se on laskutettavasta työstäsi pois. Äläkä unohda kauanko testituloksen jakaminen Facebookiin vie aikaa.

Testi kannattaa tehdä ihan jo senkin takia, että saat mahdollisuuden osallistua arvontaan, jossa voit voittaa itsellesi ulkoistettua markkinointiosaamista.

Toivottavasti testitulos mairittelee!

Ystävällisin terveisin,

Niko Ukkonen
Markkinointipönöttäjä

Yritykseni kotisivujen etusivulla on

Tuotan sisältöä kotisivuilleni (videoita, tekstiä, kuvia)

Sijoituksemme googlessa luonnollisissa tuloksissa mainosten jälkeen meille tärkeillä hakusanoilla on (testaa sijoituksesi TÄSTÄ)

Käytän yritykseni digimarkkinoinnissa erilaisia työkaluja ja mittaamisvälineitä (esim. Google AdWords, Search Console, Facebookin mainostyökalut, Google Analytics, Hootsuite, Buffer)

Julkaisen yritykseni Facebook-sivulla

Varmistan, että saan yhteydenottoja ja liidejä

Tavoitan kohderyhmääni kuuluvat ihmiset verkossa

Erotun kilpailijoistani

Facebook-sivumme tavoite on

Pyrimme kohdentamaan markkinointiviestimme

Mainontamme on onnistunut ihan hyvin, koska