Sisältömarkkinointi

Markkinointi on kokenut ison muutoksen. Asiakas on kuninkaampi kuin koskaan. Asiakkaiden huomio on ansaittava.

Sisältömarkkinointi on laaja käsite.

Sisältömarkkinointia on kaikki viestintä mitä yritys tekee

  1. Sosiaalisen median viestintä
  2. Yrityksen oma blogi
  3. Videot ja kuvat
  4. Sähköpostimarkkinointi
  5. Markkinointimateriaalit
  6. Työntekijälähettiläät. Rohkaise alaisiasi ja kollegojasi jakamaan tuotettua sisältöänne.

Sisältömarkkinoinnin idea ei ole mainostaa ja häiritä, vaan tuoda esiin yrityksen arvoja, tarinaa ja asiantuntemusta. Ja siinä samassa saada aikaan kassan kilinää lisääntyvän kotisivuliikenteen avulla.

Asiakkaan muuttuneet ostokäytännöt vahvistavat sisältömarkkinoinnin tärkeyttä

Asiakas tekee usein ostopäätöksen pidemmän harkinnan jälkeen. Varsinkin jos hintaluokka on korkea, ja kilpailua on paljon, asiakas haluaa tehdä kaupat sellaisen yrityksen kanssa, johon asiakas voi luottaa ja josta on mahdollisesti saanut aiemmin jo apua ja lisäarvoa.

Miten voit aloittaa tehokkaan sisältömarkkinoinnin?

Jätä yhteystietosi lomakkeella niin suunnitellaan.

Tai ota yhteyttä

Niko Ukkonen
puh. 050 4677 457
niko(at)markkinointiukkonen.fi

Oma nimesi

Sähköpostiosoittesi

Yrityksen nimi

Yrityksen verkkosivut

Viesti

Tarkastuskysymys: 3 + 2 = ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Hyödynnä ilmainen markkinointikartoitus!

Lue lisää



Aiheeseen liittyvät myynninlisääjät

Digimarkkinointipaketti

Digimarkkinointipaketin avulla saat lisää myyntiä ja näkyvyyttä. Digimarkkinointipaketissa on 100% TULOSTAKUU.

Lue lisää

Facebook-paketti

Tavoita lisää asiakkaita ja myy enemmän ulkoistetun Facebook-sivun kautta. Ylläpito, julkaiseminen ja kaikki muu kuuluvat pakettiin. Kokeile 2 viikkoa ilmaiseksi!

Lue lisää

Somepaketti

Tavoitat some-paketilla huikean määrän lisää potentiaalisia asiakkaita. Some-kanavien ylläpito ja aktiivinen sisällöntuotto kuuluvat pakettiin.

Lue lisää